" آخرت " هنوز يوروم ياپيلمامش

 

 دينلرە اينانمايانلرڭ جزاسي نە اولاجق؟

اللّٰهە اينانان، فقط دينلرە اينانمايان ( ديست) بر انسانڭ جزاسي نە اولاجقدر؟

:جواب

آخرتدەكي جزادن انديشە ايدن، ديني دە قبول ايتمەليدر

دينلرە اينانمايان بر انسان آخرتدەكي جزاسني عجبا نەيە طايانارق صورغولايابيلمكدەدر؟ چونكە انسانلرە آخرتڭ وارلغنى بيلديرن، دينلري گتيرن پيغمبرلردر. يعني ديني قبول ايتمەين بر انسان ديني گتيرن پيغمبرلرە ايمان ايتمەمش اولور. پيغمبرلري انكار ايدن آخرتي دە انكار ايتمش اولور. آخرتي انكار ايدن اورادەكي جزاسني نەدن مراق ايتسينكە!؟

ديني انكار ايمان اساسلريني انكار ديمكدر

بر كيمسە اللّٰهە اينانوب دە ديگر ايمان اساسلريني انكار ايدەمز. چونكە ايمانڭ آلتي اساسي بر بتون حالندەدر. بر ايمان اساسنى انكار ايدن اللّٰهي انكار ايتمش اولور. 

ديني قبول ايتمەمك پيغمبرلري انكار ايتمك ديمكدر. پيغمبرلري انكار ايتمك اللّٰهڭ كتابلريني انكار ديمكدر. انكار ايدنلرڭ جزاسي دە قرآندە بيلديريلديگي أوزرە ابدي جهنّمدر.

دينسزلك ( دیزم) اللّٰهڭ اسم و صفتلريني انكار ايتمكدر اللّٰه (ج ج) كائناتدەكي شعورسز جانليلرڭ احتياجلريني قارشيلر. بو شكلدە فعلاً اونلرلە قونوشمش اولور. شعورسز جانليلرلە فعل ايلە قونوشان اللّٰه (ج ج)، البتە كائناتدە خليفە اعلان ايتديگي انسانلرلە پيغمبرلري وسيلەسيلە سوز ايلە قونوشاجقدر. 

اللّٰه (ج ج) انسانلرە، رهبر اولاجق صحيفەلر و كتابلر گوندرمشدر. بو، اللّٰهڭ متكلّم، رحمن، رحيم، كريم گبي اسملرينڭ گركليلگيدر.

بونلرلە برابر اللّٰه (ج ج) پيغمبرلر و اونلرە اينديريلن كتابلر واسطەسيلە قوللرندن نە ايستەديگني بيلديرر. بو دە جناب حقّڭ قوللري أوزرندەكي تربيە ايديجيليگنڭ گوسترگەسيدر. دينلري انكار ايدن اللّٰهڭ ”ربوبيتنى“ انكار ايدر. 

ديمككە، پيغمبرلري و كتابلري انكار ايتمك ديمك اولان دينسزلك ( دیزم)، اللّٰهڭ برچوق اسم و صفتلريني انكار اولديغندن اللّٰهي دە انكار ايتمكدر.

انكارڭ جزاسي آخرتدە ابدي جهنّمدر

”كيم دە اللّٰهە و رسولنە عصيان ايدر و اونڭ حدوديني آشارسە، ( اللّٰه) اوني ايچندە ابدي اولارق قاليجي اولديغي بر آتشە قويار و اونڭ ايچون آشاغيلاييجي بر عذاب واردر!“( نسا، ١٤) :قايناق http://www.xn--mgbcanya0ab4l6abbcd.com - دينلرە اينانمايانلرڭ جزاسي نە اولاجق؟ 

بزه  صورو صورڭ
يوروم ياپڭ